- Какво е работното време на Центъра за административно обслужване?
Стандартно работно време от 8:00 ч. до 17:00 ч. (без прекъсване) от понеделник до петък
- Кога е приемното време на главния архитект на Община Монтана?
Понеделник от 08:00 ч. до 17:00 ч. и Сряда от 8:00 ч. до 12:00 ч.
- Как мога да проверя колко данъци дължа?
Може да проверите данъчните си задължения, използвайки електронната справка за местни данъци и такси на страницата на Община Монтана. За целта е необходимо да притежавате ПИН код, издаден от Отдел „Местни данъци и такси“ към Община Монтана;
- Какви документи са необходими за заявяване на постоянен и настоящ адрес?
За да си направите адресна регистрация на територията на община Монтана, е необходимо да представите документ за собственост на имота, на който ще се регистрирате. Когато Вие не сте собственик на имота, собственикът трябва да подпише декларация за съгласие за регистрацията Ви по образец. Декларацията се подписва пред длъжностно лице в Община Монтана или се представя с нотариална заверка на подписа.
Заявяването на адрес се извършва лично или от упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно. За регистрация на малолетни и непълнолетни деца заявяването се извършва от законните им представители.
- Законен наследник съм на починало лице. Къде трябва да подам искане за издаване на удостоверение за наследници?
Удостоверенията за наследници се издават от общината/кметството по последен постоянен адрес/последно местожителство на починалото лице.
- Как да получа дубликат на акт за раждане?
За да получите дубликат на акт за раждане, е необходимо заявление от Вас, Ваш родител или упълномощено лице.